20/5/2025 |
Dissabte 24 de maig a les 20.30 hores als Reials Col·legis de Tortosa participarà en el Festival de piano Toca’m, amb un concert molt especial, “concert a cegues”. Una experiència sensorial per escoltar i sentir la música del pianista invident amb els ulls tapats amb un antifaç. L’experiència busca apropar-nos a la realitat de les persones amb discapacitat visual i viure un concert des de la seva perspectiva.
L’endemà diumenge 25 de maig, Cambra es traslladarà a terres gironines, on farà un concert que per malaltia el passat diumenge 6 d'abril de 2025 no va poder realitzar. El recital serà a la Sala de Cambra de l’Auditori de Girona a les 19.00 hores. Ignasi Cambra va causar una gran sensació en la seva darrera actuació amb nosaltres, i per això vàrem demanar-li que tornés per interpretar la meravellosa Sonata de Schubert.
En ambdós recitals, Ignasi Cambra interpretarà obres de:
Ignasi Cambra és un dels pianistes catalans més destacats. Ha actuat al Carnegie Hall, al Kennedy Center, al Festival de Ravinia i al Teatre Mariinsky. Col·laborador proper de la pianista Maria Joao Pires, ha actuat amb les orquestres simfòniques de Barcelona, Miami, Vancouver i Mariinsky, sota la batuta de directors com Valery Gergiev, Tsung Yeh, Eduardo Marturet, Josep Pons i Salvador Brotons.
Ha actuat a les principals sales de l’estat Espanyol i a festivals com Peralada, la Schubertiada a Vilabertran i la Quinzena Musical a San Sebastián.
Alumne de Jerome Lowentahl i Matti Raekalio a la Juiliard School de Nova York, també té títols de la Universitat d’Indiana i de la Royal Academy of Music de Londres, així com un Executive MBA per IESE Business School.
Catclàssics