ClàssicsWeb, el teu espai

Almanac

Cerca de notícies

Paraules:
Tema:
Inici: Escollir data inici
Fí: Escollir data fi
Ajuda
Verso

NOTÍCIA

Edmon Colomer deixa la direcció de l'Orquestra Simfònica del Vallès

19/6/2005 |

 

Després de tres anys al capdavant de l'Orquestra Simfònica del Vallès, Edmon Colomer ha deixat la direcció de l'orquestra per problemes econòmics, tot i que, paradoxalment, havia aconseguit que fos de les més actives del país. Un concert al Palau de la Música ha servit per posar punt final a aquesta etapa.

El Palau de la Música de Barcelona ha estat l'escenari de l'últim concert de l'Orquestra Simfònica del Vallès amb Edmon Colomer com a director. Per Colomer, aquest no ha estat un concert més, ja que s'acomiadava del càrrec després de tres anys de feina. Ha estat un adéu motivat per la precarietat econòmica de l'orquestra, sobretot després que fa pocs dies es va saber que la Simfònica del Vallès no rebria les subvencions públiques que esperaven els seus gestors.

La Simfònica ha interpretat "La Creació", de Haydn, davant d'un públic que ha rebut càlidament el director quan ha sortit a escena.

Tot i el seu comiat, Edmon Colomer continuarà vinculat a l'Orquestra del Vallès, ja que d'aquí a un any dirigirà un altre concert d'aquesta formació. Però ho farà com a director convidat.


TeleNotícies

Catclàssics, música clàssica de Catalunya a internet