Tota la família al Petit Liceu
7/10/2006 |
El Centre de Titelles de Lleida estrena 'Els músics de Bremen' dels Grimm.
El Centre de Titelles de Lleida porta demà Els músics de Bremen al Gran Teatre del Liceu, un espectacle que fusiona la música, la dansa, el teatre i els titelles, adreçat al públic familiar. S'ha inclòs al programa Petit Liceu, que s'ofereix en sessions matinals.
Els músics de Bremen és una adaptació del conte dels germans Grimm en què un ruc, un gos, un gat i un gall decideixen fugir de les seves vides domèstiques i avorrides per buscar sort com a músics. Joan-Andreu Vallvé assumeix la direcció artística i la dramatúrgia, a més de ser el creador dels titelles. La coreografia va a càrrec de Marta Almirall i la música és de Poire Vallvé.
El Centre de Titelles de Lleida enceta així la col·laboració amb el Liceu, després d'haver-ho fet amb el TNC en dues ocasions.
Joan Tort
Avui